Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙ


«Ο ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΗΣ»

Σήμερα ασκώθηκα  αμπονόρα και έφαγα φουριόζος τα αποταχιά μου. Η μάνα μου με ζάλωσε με την καπάσα και τη λεφτή και μου είπε: «Άμε τζόγια μου, στη νόνα σου που είναι λιγούρα!». Τότε εγώ φουριόζος έριξα ένα σάλτο και έφυγα φουντωμένος. Καθώς περπατούσα ο αέρας ανέμιζε το ζιπούνι μου. Λίγο παρακάτω γλέπω ένα λύκο. Από την πρώτη στιγμή που τον είδα κατάλαβα ότι είναι λιμοκοντόρος. Κατάλαβα επίσης ότι του είχε μπει η ομπία στο τσερβέλο να με μαγειρέψει στην πινιάτα. Εγώ του ‘κρινα: «Που να σε κόψει ο ανθρακίτης…» και έφυγα φουριόζος στο βιάτζο μου. Αυτός μου αποκρίθηκε: «Μικρέ διάσκατζε» και άρχισε να με κυνηγάει. Όταν η νόνα μου γλέπει το λύκο λέει: «Φάε το ύστερό σου» και του έριξε ένα πιτέρι στο τσερβέλο .Μετά είπε με τέμπο και ονόρε: «Καλά να πάθεις ορέ μόμολο». Στο τέλος η νόνα μου έκανε τον λύκο παστιτσάδα και ήπιαμε κάμποσες κούπες νιο κρασί..
Ζήσατε εσείς καλά και εμείς χορτάτοι!
Από τους μαθητές: Πίπη Β, Στάμο Γ, Μαρί Ζ και Τσάντο Κ






1 σχόλιο: